Pirkėjų elgesio studijos skelbiajog komercinėse patalpose skambanti muzika įtakoja kliento pirkimo elgesį ir pasirinkimą. Viena muzika priverčia parduotuvėje būti ilgiau, kita greičiai nuveda iki kasų. Viena muzika įtakoja prabangesnių prekių pirkimą, kita lemia pilna krepšelį, bet pigesnių prekių pasirinkimą. Atsižvelgiant į jūsų prekės ženklą ir rinkodaros tikslus, parinksime jums tai ko reikia.
Patogus apsistojimas, savaitgalio pabėgimas su geru aptarnavimu geroje aplinkoje su gera muzika. Vienas garso takelis gali atpalaiduoti, jis pakelti tonusą, o yra tokių, kurie iššauks liūdesio emocijas. Muzika atitinkanti prekinį ženklą, skirtingus kompanijos tikslus ir lūkesčius sukuria nepamirštamą prisiminimą jūsų lankytojui.
Prabangūs pietūs ar vakarienė, laikas bare ar jaukioje kavinukėje, tai vietos ir laikas, kurios kuria patirtis. Žinoma, esant geroms patirtims jūsų klientai sugrįš. Foninė muzika yra begalo svarbi kuriant šią patirtį. Su tinkama muzika mes jaučiamės geriau. Su kai kuria muzika mes valgome greičiau su kita lėčiau, viena muzika mus verčia norėti deserto, net jei tai nebuvo mūsų planas. Tyrimai tvirtina, jog muzika turi milžinišką poveikį žmogaus smegenims ir įtakoja dopamino išsiskyrimą beveik visais atvejais. Muzika randanti identitetą pirkėjų elgesyje tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku lemia jo elgesį.
Bankų, medicinos įstaigų, darbo centrų ar kitų klientų aptaravimo vietų lankytojai atėję dėl tam tikrų paslaugų tikisi geriausio aptarnavimo. Klientų aptarnavimo vietose neretai reikia ilgiau palaukti, o sulaukus negauti atsakymo į trokštamą klausimą. Tokios situacijos kelia nerimą, susierzinimą ar nepasitenkinimą. Moksliniai tyrimai rodo, jog pozityvi aplinkos atmosfera stipriai įtakoja žmogaus elgesį ir lemia jo pozityvią savijautą. Tinkamos muzikos parinkimas gali nuraminti aistras ir nerimą, ir net klientų nepasitenkinimą.Su tinkama muzika mes jaučiamės geriau. Su kai kuria muzika mes valgome greičiau su kita lėčiau, viena muzika mus verčia norėti deserto, net jei tai nebuvo mūsų planas. Tyrimai tvirtina, jog muzika turi milžinišką poveikį žmogaus smegenims ir įtakoja dopamino išsiskyrimą beveik visais atvejais. Muzika randanti identitetą pirkėjų elgesyje tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku lemia jo elgesį.
Norint pakeisti kieno nors nuomonę apie kažką, norint kad kažkas suprastų mūsų idėją, mes turime įvairų įrankių, kurių vienas yra muzika. Prisiminkite juoda balta filmus, net jie turėjo muziką. Mokslas rodo, jog muzika veikia ir ji gali daug. Įsivaizduokite Coca Cola be muzikos... Na, ir koks skonis?
"Renginių organizavimo industrija veikia itin įtemptai siekdama pasirinkti tinkamą žinutę, tinkamą vaizdinę išraišką ir tinkamą garsą siekdama veikos sėkmės. Profesionaliai atrinkta muzika gali būti efektyvus partneris siekiant norimo poveikio užburiant savo vartotoją kuriant jam išskirtinę patirtį.
Jogailos str. 11/2
LT-01116, Vilnius
+370 688 03416
20-22 Wenlock Road, London N1 7GU
+44 (0) 74 1389 7479
Spektrum Tower Twarda 18, 00105 Warsaw, Poland
+48534579852